Chatbot EMA

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

čtenářská gramotnost1
matematická gramotnost1
1. stupeň základního vzdělávání
matematické nadání
matematika
nadaní žáci

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Renata Votavová 15.11.2019
  • Hodnocení zdroje:
Publikace zveřejňuje konkrétní úlohy z matematiky vhodné pro nadané žáky, které u nich směřují k rozvoji matematické gramotnosti. Úlohy jsou cíleny na žáky v různých věkových kohortách.
Pro praktické využití ve výuce v publikaci chybí přehled úloh s jejich zadáním (případně s obtížností), aby bylo možné se zorientovat v úlohách z několika zdrojů.
Komentář

Publikace pomáhá učitelům v práci s nadanými žáky a to především v hodinách matematiky. Popisuje, jak je vést a zadávat jim úkoly ať už v rámci standardního učiva nebo nad rámec RVP a rozvíjet tak jejich matematickou gramotnost.. Zajímavé jsou tipy, jak kombinovat samostatnou práci nadaného žáka s jeho zapojením do skupinové práce, jak pracovat s žákovským řešením úloh.

Základní atributy materiálu

  • Autor: RNDr. Eva Zelendová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 16. 06. 2017
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay