Chatbot EMA
5 skvělé

Otázka T2T: Proč učím?

Autor
Jaroslav Mašek
Datum vložení
4. 12. 2018
7 0 3
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

GEG
komunita
PEPOUŠ
T2T
Teacher2Teacher
Twitter
učitelé
Učte s námi
vzdělávání
WhyITeach

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Jaroslav Mašek
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 07. 04. 2016
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

RNDr. I. Marek 7.4.2016

Komentář

Jazykový koutek: "Why I teach" není otázka (dokonce ani když na konec přimalujete otazník). Zde v článku je tato mylná představa (že je to otázka) pouze naznačována, ale v blogu, na který je z článku odkaz, je ta chyba natvrdo.


V angličtině by otázka vypadala "Why do I teach?". Výrok "why I teach" je nejspíš věta předmětná - asi jako v "Povím vám, proč učím." V češtině jsou ty dvě věty hodně podobné, naopak v angličtině jsou hodně rozdílné. Nebo aspoň někomu rozdílné připadají.

Jaroslav Mašek 7.4.2016

Komentář

Pane doktore Marku, děkuji Vám za upozornění na chybu. Máte samozřejmě pravdu, "Why I teach?" není gramaticky správně vytvořená anglická otázka. Již jsem to na blogu opravil.

Bořivoj Brdička 7.4.2016

Komentář

Naštěstí proč může skutečne být použito i jako oznámení. Mně ovšem přijde, že bychom to měli chápat spíše jako otázku, kterou si musí učitelé klást sami sobě.
Nejraději bych ale byl, kdyby si čtenáři uvědomili, že američtí učitelé skutečně k výměně názorů běžně používají Twitter.