Chatbot EMA
5 skvělé

Tiché poznání v online světě

Autor
Bořivoj Brdička
Datum vložení
4. 12. 2018
1 0 7
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

distanční vzdělávání
e-learning
explicit
Ikujiro Nonaka
konverze
model SECI
tacit
tiché poznání

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Bořivoj Brdička
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 08. 02. 2016
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Jan Maršák 9.2.2016

Komentář

Chtěl bych jen poznamenat, že jak v RVP ZV tak i v RVP G jsou (klíčové) kompetence definovány jako "souhrn vědomostí, dovedností, schopností, postojů a hodnot důležitých pro osobní rozvoj a uplatnění každého člena společnosti". Neboli vědomosti (znalosti) jsou chápány jako složka osvojovaných kompetencí. Tudíž vědomosti (znalosti) nestojí v RVP v protikladu ke kompetencím, ale jsou jejich neoddělitelnou součástí.

Bořivoj Brdička 9.2.2016

Komentář

Na vysvětlenou dodávám, že k tomu, co píšu v úvodu o přetrvávajícím souboji znalostí a kompetencí mě přivedl postoj současného 1. náměstka Stanislava Štecha - viz Komentovaný zápis z Akvária 2

Jan Maršák 9.2.2016

Komentář

Pane doktore, díky za odkaz, tím je vše vysvětleno. Náměstek ministra školství zřejmě nemá čas prostudovat si RVP.

Bořivoj Brdička 9.2.2016

Komentář

Omyl, ŠVP má nastudovaný velmi dobře, ale jeho záměrem je upravovat politiku resortu směrem k jasnějšímu definování vzdělávacích cílů i učiva na úkor rámcovosti.

Jan Maršák 10.2.2016

Komentář

Zřejmě jste měl na mysli, že pan náměstek má dobře nastudovaný RVP. Záměr pana náměstka jste ale pravděpodobně vystihl.

Bořivoj Brdička 10.2.2016

Komentář

Omyl je zřejmý. To by v tomto případě musel být MAP - ministerský akční plán.

Bořivoj Brdička 14.9.2017

Komentář

K dalšímu studiu:
Connie Malamed - Strategies For Tacit Knowledge Transfer