Chatbot EMA

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
1x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

čtenářská gramotnost1
matematická gramotnost1
čeština pro žáky cizince
matematika
příklady dobré praxe
zkušenosti ze zahraničí

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
1x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
1x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Renata Votavová 15.11.2019 Využil ve výuce
  • Hodnocení zdroje:
Materiál je natolik flexibilní, že neklade v kulturně heterogenních třídách překážky v porozumění matematice žádnému ze žáků. Pomáhá učiteli v tom, aby mohl pracovat s takovými výukovými prostředími, kde budou matematické i sociální normy srozumitelné a dostupné všem žákům ve skupině.
Část textů je dostupná pouze v anglickém jazyce.
Komentář

Učitelé odborných předmětů nemohou v případě žáků-cizinců čekat, než se žáci naučí jazyk a začnou v předmětech pracovat. Musejí svoji výuku chystat tak, aby žáci-cizinci mohli zároveň zvládnout obsah předmětu a vylepšovat se v jazyce. Toho lze dosáhnout pouze v případě, že se podaří propojit nejazykové a jazykové cíle výuky a že jazykové cíle výuky jsou v souladu s konkrétním obsahem v daném předmětu. Tak může u těchto žáků i v rámci matematiky docházet kromě rozvoje matematické gramotnosti i k rozvoji gramotnosti čtenářské .

Základní atributy materiálu

  • Autor: Jitka Altmanová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 01. 02. 2016
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay