Chatbot EMA
5 skvělé

Zvuky kolem nás

Autor
Tereza Odcházelová
Datum vložení
4. 12. 2018
13 1 0
1x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
1x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

badatelská výuka1
digitální technologie1
matematická gramotnost1
zvuk1
aplikace
smysly
tablet

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
1x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
1x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Jakub Holec 26.9.2019 Využil ve výuce
  • Hodnocení zdroje:
Aktivita je založená na aktivním učení žáků. Ti smysluplným způsobem využívají dostupné technologie k řešení reálných problémů, které souvisí s úrovní hluku v místě, kde žijí. Tím se podporuje jejich motivace k učení, které je pro ně relevantní. Je zde zřejmí vztah k environmentální výchově.
Komentář

Žáci v rámci aktivity měří zvuk na různých místech ve škole, jejím okolí a místech, kde se běžně pohybují. Žáci řeší vybraný problém pomocí vhodně zvolených aplikací a technologií pro měření decibelů (amplitudy) a frekvence zvuku. Získané záznamy a data následně zpracovávají a interpretují pomocí vhodných programů pro zpracování dat a jejich prezentování spolužákům, čímž rozvíjejí digitální gramotnost. Ve spojení s matematickou gramotností zpracovávají získaná data do přehledné tabulky či volí vhodný a vypovídající graf pro vyjádření různé hladiny hluku v různých typech prostředí.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Tereza Odcházelová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 23. 11. 2015
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay