Chatbot EMA
0 ohodnoť!

Kraje ČR - projekt

Autor
Mgr. Dagmar Suchá
Datum vložení
22. 3. 2018
7 2 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
2
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

Česká republika
informatika
kraj ČR
Přírodopis

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
2
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
2
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Stanislav 14.3.2021
  • Hodnocení zdroje:

Tereza Kocová 19.4.2021
  • Hodnocení zdroje:
rozvoj dovedností (vyhledání, zpracování a prezentace informací)
klasické zadání vedoucí k předkládání faktů
nepodněcuje geografické myšlení
Komentář

Podrobné zadání projektu na kraje Česka pro dvojice žáků. Jedná se o zadání zcela klasické, jehož výsledkem velmi pravděpodobně bude pouze předkládání faktů (rozloha, počet obyvatel, charakteristika povrchu a vodstva...).
Ze zadání mi není moc jasné, zda žáci musí připravit prezentaci v PP či stačí prezentovat ústně. V druhém případě by pak ale velice obtížně plnili jednotlivé body zadání (např. "uvést znak kraje" či "uvést loga 5 průmyslových podniků v kraji", "do mapy vyznačit všechny okresy" a pod). Zároveň si nejsem jistá, zda 10 - 15 min je pro prezentaci takového zadání (takového rozsahu) dostačující.
Podnětnější by, podle mého názoru, bylo zadat žákům např. dvojice krajů, aby je mezi sebou porovnali. Nebo mě napadá postavit zadání projektu na swot analýze jednotlivých krajů (samozřejmě dle věku žáků uzpůsobit zadání), na jedné vhodně zvolené otázce - např. Kde v daném kraji byste postavili hotel a proč? nebo třeba na naplánování výletu po daném kraji.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Mgr. Dagmar Suchá
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 18. 06. 2010
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay