Chatbot EMA
5 skvělé

Staying safe online

Autor
Tereza Šmídová
Datum vložení
4. 12. 2018
12 1 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

antivirus1
bezpečné heslo1
cyber-bullying1
cyberspace1
čtenářská gramotnost1
digitální gramotnost1
e-bezpečí1
e-safety1
firewall1
integrovaná výuka1
online bezpečnost1
sociální síť1

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Markéta Čonková 29.11.2019
  • Hodnocení zdroje:
Jedná se o sérii aktivit, které jsou realizovány v průběhu delšího časového období a s oborovými cíli i s cíli z předmětu ICT (digitální gramotnosti). Zadané aktivity kombinují komunikační hry, práci se textem a vytváření nových výstupů. Zároveň se autorce článku a samotné realizace povedlo vhodnou formou zařadit rozvoj kritického myšlení.
Ve většině případů je potřeba, aby na sebe jednotlivé lekce navazovaly. Pro méně zkušené kolegy by mohlo být zajímavé, kdyby bylo možné lekce realizovat nezávisle na sobě.
Komentář

Rozvoj čtenářské gramotnosti je popsán v lekci č. 1. Autorka využívá metodu V-CH-D (vím - chci vědět - dozvěděl jsem se) s tím že, žáci vyplňují tabulku v pořadí vím, dozvěděl jsem se, chci vědět.
Rozvoj digitální gramotnosti probíhá primárně v oblasti bezpečnosti, sekundárně v oblasti tvorby nového obsahu.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Tereza Šmídová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 10. 03. 2015
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay