Pedagogika 1:1 a otázky s ní související
využito ve
výuce
Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Ondřej Neumajer
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 17. 02. 2015
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Komentář
Schválně jsem se podíval, kdy jsme o problematice 1:1 psali poprvé. Bylo to v roce 1998 – Učení kdykoli a kdekoli. Zdá se, že máme 17 let zpoždění. Nikdy jsem nechtěl tvrdit, že nutně musíme jít ve stopách Ameriky, chtěl jsem jen, abychom vývoj dohnali a nedělali stejné chyby (např. viz Táboráky v kyberprostoru, V USA se diskutuje o výuce 1:1). Bohužel asi nemám dost sil.
Prosím, nechápejte „pedagogiku 1:1“ jako nějakou novou pedagogiku. Ta je v zásadě pořád stejná, jen prostředí, v němž se uplatňuje, cíle, kterých je třeba dosáhnout, a kompetence učitelů se mění.
Komentář
Shodou okolností Audrey Watters právě informuje o tom, že je to již 25 let od prvního experimentu s vybavením žákyň 5. třídy dívčí školy v Melbourne laptopy s MS-DOSem 1:1 - http://hackeducation.com/2015/02/12/first-one-to-one-laptop-program/
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.