Chatbot EMA
5 skvělé

Pedagogika 1:1 a otázky s ní související

Autor
Ondřej Neumajer
Datum vložení
4. 12. 2018
5 0 2
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

1:1
BYOD
ICT
integrace technologií
metodika
pedagogika
vzdělávací technologie

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Ondřej Neumajer
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 17. 02. 2015
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Bořivoj Brdička 17.2.2015

Komentář

Schválně jsem se podíval, kdy jsme o problematice 1:1 psali poprvé. Bylo to v roce 1998 – Učení kdykoli a kdekoli. Zdá se, že máme 17 let zpoždění. Nikdy jsem nechtěl tvrdit, že nutně musíme jít ve stopách Ameriky, chtěl jsem jen, abychom vývoj dohnali a nedělali stejné chyby (např. viz Táboráky v kyberprostoru, V USA se diskutuje o výuce 1:1). Bohužel asi nemám dost sil.
Prosím, nechápejte „pedagogiku 1:1“ jako nějakou novou pedagogiku. Ta je v zásadě pořád stejná, jen prostředí, v němž se uplatňuje, cíle, kterých je třeba dosáhnout, a kompetence učitelů se mění.

Bořivoj Brdička 23.2.2015

Komentář

Shodou okolností Audrey Watters právě informuje o tom, že je to již 25 let od prvního experimentu s vybavením žákyň 5. třídy dívčí školy v Melbourne laptopy s MS-DOSem 1:1 - http://hackeducation.com/2015/02/12/first-one-to-one-laptop-program/