Chatbot EMA
5 skvělé

Evernote prakticky ve škole

Autor
Lukáš Špírek
Datum vložení
4. 12. 2018
15 0 2
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

cloud
Evernote
LMS
sdílení
úložiště
Web Clipper

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Lukáš Špírek
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 26. 01. 2015
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Martin Rusek 26.1.2015

Komentář

Děkuji za pokus o vzbuzení zájmu o zefektivnění používání m-technologií ve výuce.


Z metodologického hlediska bych jen rád poukázal na ne zcela povedenou pasáž textu o zpětné vazbě. (Mělo-li by téma být součástí absolventské práce autora, mohl by v tomto ohledu narazit.) Výsledky nejsou překvapivé. Oni přece nemají před sebou takové úkoly, k čemu by podobnou aplikaci potřebovali. Také, dotazníkem s otevřenými otázkami (i ty by bylo pro reliabilitu sdělení vhodné přiložit) nelze stanovovat míru přínosu využití aplikace žáky. Z textu také není úplně jasné, co žáci měli tvořit, k čemu Evernote využívat. I zde by mohl být zakopaný pes a nevalné výsledky by mohly být objasněny.


Bude-li autor chtít zaměřit své úsilí na podobné aplikace ve škole a měřit přínos, bude pak nepochybně zapotřebí využít např. pedagogický experiment nebo kvalitativně laděnou studii změny využívaných aplikací žáky po uplynutí určitého času, kdy byli s Evernotem seznámeni.


Těším se na další podobné texty. Nějak se to do škol dostat musí ;-)

Bořivoj Brdička 26.1.2015

Komentář

Ne, nebyl to pokus o pedagogický experiment, který by chtěl aspirovat na publikování hodné vědeckého oponování. Byla to pouze vlastní snaha vyzkoušet během povinné praxe nový způsob podpory výuky na víceletém gymnáziu v Praze, kde se nepoužívá ani běžný LMS. Ta zpětná vazba byla jen osobním pokusem o zakotvení této akce. Celé to tedy byla záležitost nadstandardní a ze strany studenta vysloveně dobrovolná. Děkujeme za komentář.