Chatbot EMA
5 skvělé

CodeMonkey - napiš kód a utrhni banán!

Autor
Bc. Miloslav Khas
Datum vložení
4. 12. 2018
28 1 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

algoritmizace1
CodeMonkey1
hra pro nejmenší1
ICT1
informatické myšlení1
matematická gramotnost1
programování1

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Markéta Čonková 22.11.2019
  • Hodnocení zdroje:
Autor nás přehledně seznamuje s možností výuky algoritmizace v hodinách ICT za využití www.codemonkey.com
Výhodou je, že autor sice uvádí informace vztažené k době vzniku článku, zároveň je ale článek obohacen odkazy, na kterých nalezneme aktuální informace. Článek je zakončen citáty, které ve čtenářích vzbuzují zájem přemýšlet nad důležitostí výuky programování.
Komentář

Nabízí se mi možnost rozvoje matematické gramotnosti, jelikož žáci při algoritmizaci využívají symbolický jazyk (např. Žák Interpretuje symbolický jazyk a chápe jeho vztah k přirozenému jazyku) a pomocí logických myšlenkových pochodů řeší zadání problému (např. Žák řeší problém s využitím matematického aparátu.) V porovnání s článkem Algoritmizace hrou, autor představuje stránku, která prošla vývojovou změnou a neustále se její funkčnost vylepšuje.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Bc. Miloslav Khas
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 20. 11. 2014
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay