Chatbot EMA
5 skvělé

Stopovačka s QR kódy

Autor
Bc. Miloslav Khas
Datum vložení
4. 12. 2018
10 1 1
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

čtečka1
digitální gramotnost1
Informační a komunikační technologie1
každodenní život s technologiemi1
mobilní telefon1
QR kód1
vyhledávání a třídění informací1
vývoj technologií1
křížovky

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Markéta Čonková 22.11.2019
  • Hodnocení zdroje:
Autor jednoduchou formou popisuje využití QR kódů se žáky při výuce.
Bylo by zajímavé zjistit, jak různě lze QR kódy ve výuce využít. Existuje velké množství zdrojů, ale článek by si zasloužil tipy pro pedagogy, kteří QR kódy ještě nevyužili. Doporučila bych autorovi drobné doplnění, i když chápu, že kompletní přehled nebyl jeho cílem.
Komentář

Z hlediska rozvoje gramotností využití QR kódů představuje potenciál pro rozvoj digitální gramotnosti. Oblasti, které lze rovíjet by mohly být:
1.1 Zapojení do společnosti prostřednictvím digitálních technologií (Jak a kde můžeme QR kódy využít?)
1.2 Vývoj technologií a společnosti (Co umožnilo vznik QR kódů? Jaké ulehčení představují?)
1.3 Každodenní život s technologiemi (Jak mohu já využít QR kódy?)
3.4 Sdílení a spolupráce prostřednictvím digitálních technologií (Jakou roli hrajou QR kódy při sdílení?)

Základní atributy materiálu

  • Autor: Bc. Miloslav Khas
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 25. 09. 2014
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Jana Kneřová 26.9.2014

Komentář

Naservírované s plnou parádou. :-) Díky, myslím, že to je velmi inspirující a dostatečně popisné.