Online Puzzle ve výuce
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Popis online aplikace v podobě hry puzzle a zkušeností autora s metodikou jejího využití na SŠ, kterou je možno bez problémů využít i na ZŠ.
Popis online aplikace v podobě hry puzzle a zkušeností autora s metodikou jejího využití na SŠ, kterou je možno bez problémů využít i na ZŠ.
hra
metodika
Moodle
online
puzzle
výuka
vzdělávací technologie
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Petr Němec
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 08. 09. 2014
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Ondřej Neumajer
11.9.2014
Komentář
Velmi inspirativní!
Nejvíce se mi líbí zadání úkolu s vektorovou kresbou, která bude John von Neumanna charakterizovat. To je totiž přesně to zadání, které vyžaduje soubor znalostí (kdo to byl, co dokázal), dovedností (kreslení vektorů v editoru) i tvořivosti (něco nakreslit) dohromady, navíc nelze výsledek jednoduše zkopírovat.
Rád bych viděl, co studenti vytvořili.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.