Chatbot EMA

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

ConnectED
Obama
připojení do internetu
spolupráce
USA
vzdělávací technologie

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Sandra Stuchlíková
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 02. 06. 2014
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

E Kocourek 2.6.2014

Komentář

V souvislosti s vedle probíhající debatou o zákazu či povolení používání studentských mobilů při vyučování sděluji, že kdybych si měl vybrat mezi na jedné straně zákazem mobilů a na druhé straně Obamovým ConnectED, vysokorychlostním Internetem do tabletu každého žáka, softwarem podporujícím kreativitu a nekonečnými školeními všech učitelů, takjá volím ten zákaz mobilů.


Neboť soudím, že prosazovatelé zákazu mobilů - na rozdíl od Obamy a jím podporovaných společností - vědí, co chtějí ve školách docílit a mají přesnější představu, jaké následky na vyučování by mělo prosazení jejich požadavku.


 


Na druhé straně, ono to s tím ConectED nebude tak horké. Můj odhad: při podrobnějším prozkoumání se ukáže, že slavný \"vysokorychlostní\" Internet je ve skutečnosti úplně obyčejně pomalý, že programy na podporu kreativity jsou všechny ty neprodejné kusy SW roky se povalující v regálech prodejen, a že všechna ta vzletná hesla a sliby jsou jen bezobsažné marketingové bubliny. Že žákům se mezikontinentální videokonference strašně líbí ze starého známého důvodu - zase se neučí. A že hlavním (a možná jediným) skutečným cílem monstrakce je, aby se peníze točily.



Název článku je pěkný, ale odsud to spíše vypadá, že soukromé firmy chtějí cosi zavádět do škol s pomocí Obamy.

Bořivoj Brdička 3.6.2014

Komentář

Pane Kocourku, opět předvádíte svůj skeptický postoj. Mívám pocit, že nade mě většího skeptika už není, ale proti vám jsem úplný břídil. Věřím totiž, že to, co si firmy dovolí u nás, si v USA prostě nedovolí. To samozřejmě neznamená, že je tam vše ideální. Mají větší rozdíly mezi lidmi. A to je to, co mi vadí nejvíce. Bojím se, že jsme na cestě stejným směrem. Obama se snaží nastavit podmínky školství tak, aby šanci (přístup) měl každý. To bychom mu asi měli přičíst k dobru, ne?
Zákaz mobilů dělá ze škol skanzen industriální éry nemající se současností nic společného!