Chatbot EMA
5 skvělé

Výtvarná výchova ve světě současného umění a technologií

Autor
PaedDr. Markéta Pastorová
Datum vložení
4. 12. 2018
15 1 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

čtenářská gramotnost1
digitální gramotnost1
ESF
současné umění
výtvarná výchova

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Ludmila Kovaříková 25.10.2019
  • Hodnocení zdroje:
Samotný sborník se sestaven z článků autorů, kteří se na problematiku ICT a výtvarné výchovy dívají pohledem odborníků. Názvy textů jsou lákavé (Pozice 3D technologie a její vizuality...), přesto však svým stylem určené spíše vysokoškolským pedagogům. Některé texty se dotýkají interpretace mediálních sdělení.
V článku se jedná jen o upozornění na sborník a stručné zhodnocení ostatních textů. Protože je sborník poměrně rozsáhlý a těžko uchopitelný pro běžného učitele, pomohlo by vynětí konkrétních inspirativních aktivit vhodných pro základní nebo střední školy. V takovém případě by pak vedl k rozvoji digitální gramotnosti, především tvorbě a úpravě digitálního obsahu v různých formátech.
Komentář

Stručný článek upozorňuje na sborník vydaný pedagogickou fakultou v Olomouci. Nejen tento sborník, ale i další jsou volně dostupné ke stažení na stránkách pedagogické fakulty.

Základní atributy materiálu

  • Autor: PaedDr. Markéta Pastorová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 03. 12. 2013
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay