Chatbot EMA

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

Česká školní inspekce (ČŠI)
čtenářská gramotnost
finanční gramotnost
matematická gramotnost

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: ČŠI
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 01. 12. 2013
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Martin Rusek 2.12.2013

Komentář

Neproběhla v nedávné době podobná šetření také na poli přírodovědné gramotnosti? V době příprav nových inspekčních nástrojů podobná sdělení jakoby favorizovala některé týmy.


Předem děkuji za odpověď.


Mr

Pavlína Hublová 2.12.2013

Komentář

Dobrý den pane Rusku,


informace získáváme většinou z veřejné webové stránky MŠMT. Zprávu o šetření na téma přírodovědné gramtonsoti jsme nezaznamenali. Pokud nás na ni upozorníte, rádi ji na portálu zveřejníme.

Pavlína Hublová 3.12.2013

Komentář

Neměl jste, pane Rusku, na mysli zjištění PISA 2012? V obsahu jsou kapitoly Celkové výsledky žáků v matematické gramotnosti (kap. 2) a  celkové výsledky žáků ve čtenářské a přírodovědné gramotnosti (kap. 3).


Bylo publikováno dnes na stránkách ČŠI.

Martin Rusek 4.12.2013

Komentář

Doufám, že moje komentáře jako celek nevnímáte rýpavě, podle Vaší odpovědi jsem nabyl ten pocit. Opravdu jsem se ptal :-) Mít podobný dokument, odkazoval bych na něj.
Na výsledky PISA jsem nezapomněl, přírodovědné gramotnosti moc nedali :) Po dnešním webináři ale nejsem moc moudrý. Finům došel dech, asi jim ho vzali Estonci, zatímco my se zmítáme v průměru. Ale díky za odkaz. ;-)