Chatbot EMA
5 skvělé

Algoritmizace hrou

Autor
Ivan Ryant
Datum vložení
4. 12. 2018
9 1 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

algoritmický přístup1
algoritmizace1
Didaktická hra1
ICT1
Informatika a informační a komunikační technologie1
matematická gramotnost1

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Markéta Čonková 22.11.2019
  • Hodnocení zdroje:
Článek byl publikován v roce 2013 a již v té době ho můžeme považovat za velmi užitečný. Obecně mohu kladně hodnotit, že v rámci obsahu ICT článek ukazuje možnost, jak vyučovat základy programování.
Jako hlavní mínus bych viděla stáří článku. Obecné principy zůstávájí, možnosti se otevírají. V dnešní době nalezneme nepřeberné množství podobných her a stálo by za to, kdyby autor mohl článek aktualizovat o konkrténí doporučení.
Komentář

Z hlediska připravované revize oblasti ICT v RVP je tento článek vhodnou inspirací, jak hravou formou vyučovat algoritmizaci. Nabízí se mi možnost rozvoje matematické gramotnosti, jelikož žáci při algoritmizaci využívají symbolický jazyk (např. Žák Interpretuje symbolický jazyk a chápe jeho vztah k přirozenému jazyku) a pomocí logických myšlenkových pochodů řeší zadání problému (např. Žák řeší problém s využitím matematického aparátu.)

Základní atributy materiálu

  • Autor: Ivan Ryant
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 23. 05. 2013
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay