Algoritmizace hrou
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Tento článek pojednává a využití počítačové hry na principu adventury ve výuce. Navazuje na článek Didaktické hry ve výuce informatiky, který se zabývá jiným typem hry – hrou akční. Hra uvedená v tomto článku slouží k výuce tématu algoritmizace z RVP G. Zájemci si mohou hru stáhnout a vyzkoušet.
Tento článek pojednává a využití počítačové hry na principu adventury ve výuce. Navazuje na článek Didaktické hry ve výuce informatiky, který se zabývá jiným typem hry – hrou akční. Hra uvedená v tomto článku slouží k výuce tématu algoritmizace z RVP G. Zájemci si mohou hru stáhnout a vyzkoušet.
algoritmický přístup
1
algoritmizace
1
Didaktická hra
1
ICT
1
Informatika a informační a komunikační technologie
1
matematická gramotnost
1
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Základní atributy materiálu
- Autor: Ivan Ryant
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 23. 05. 2013
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
Z hlediska připravované revize oblasti ICT v RVP je tento článek vhodnou inspirací, jak hravou formou vyučovat algoritmizaci. Nabízí se mi možnost rozvoje matematické gramotnosti, jelikož žáci při algoritmizaci využívají symbolický jazyk (např. Žák Interpretuje symbolický jazyk a chápe jeho vztah k přirozenému jazyku) a pomocí logických myšlenkových pochodů řeší zadání problému (např. Žák řeší problém s využitím matematického aparátu.)