Chatbot EMA
5 skvělé

Rozdílný význam pojmů integrace a inkluze

Autor
Renata Votavová
Datum vložení
4. 12. 2018
3 0 1
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

inkluze
integrace
smíšený vzdělávací systém
žáci se speciálními vzdělávacími potřebami

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Renata Votavová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 20. 02. 2013
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: speciální vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Eva Walterová 13.11.2013

Komentář

Dobrý den,


v MŠ praktikujeme integraci,přesněji řečeno inkluzi 10 let a máme ty nejlepší zkušenosti a výsledky.Bohužel, abychom tento projekt zvládali, musíme zaměstnávat asistenty pedagoga. Ačko-li považuji tento systém zařazování znevýhodněných dětí(především se zdravotním postižením) za to nejlepší,co můžeme dělat nejen pro děti znevýhodněné,dostáváme \"shora\" pokyny upouštět od integrace,inkluze vzhledem k nedostatku mzdových prostředků,které nám přiděluje Magistrát hl.m.Prahy.Mzdové prostředky na asistenty pedagoga musím významně dotovat z objemu finančních prostředků pro ostatní zaměstnance,což samozřejmě nestačí a podstupuji každoročně \"boj \" o navýšení rozpočtu.Přesto, že mám ověřené,výrazně kladné zkušenosti s integrací,inkluzí a jsem jejím stoupencem,jsem nucena tuto činnost postupně utlumit.


Váš článek a mnoho ostatních je jedna strana mince,ale ta druhá,praktická je naprosto odlišná a popírající vše,co se prezentuje a vyhlašuje.


    Je mi to velice líto.


                        Eva Walterová,řed.MŠ