Chatbot EMA
5 skvělé

Desatero pro rodiče dětí předškolního věku

Autor
MŠMT
Datum vložení
4. 12. 2018
4 0 3
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

desatero
MŠMT
předškolní vzdělávání
rodič

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: MŠMT
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 21. 01. 2013
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Jana Petrů 21.1.2013

Komentář


Po několikaletých zkušenostech ze zápisů do školy i z prvního ročníku mohu konstatovat, že stále větší počet dětí: nechytá míč, nezapne zip, nezaváže si tkaničky, nepoužívá správně příbor, nepoužívá kapesník (některé se neumějí vysmrkat), neovládá se, nevyslovuje správně všechny hlásky, má chudou slovní zásobu, neumí vést rozhovor, nerozlišuje pravou a levou stranu, nerozpozná měkké, tvrdé, krátké a dlouhé hlásky (to zrovna je ale náplní školy), nezdraví, neděkuje, neumí se omluvit, nedodržuje pravidla, neumí se rozdělit, svoje pocity a zážitky sice umí vyjádřit, ale hned, neumí počkat, nezná mnoho pohádek, má potíže s rytmem, nehraje tvořivé a námětové hry atd. Přitom se stále více hovoří o znesnadnění odkladu školní docházky. Jak tomu mám rozumět? Není na MŠMT rozpor?

Bc. Michael Novotný 22.1.2013

Komentář

Skvělá pomůcka i pro učitelky mateřských škol. Přehledně formulované výstupy. Vytisknu a založím. Děkuji.

Alžběta Palatinová 22.1.2013

Komentář

Od té doby, co mají rodiče tento materiál k dispozici, se i více zajímají o vzdělávání svých dětí. Výstupy jsou formulovány tak, že jim rozumí a to je velmi důležité.