Chatbot EMA
5 skvělé

Kroužek finanční gramotnosti v ZŠ a MŠ Litvínov-Janov

Autor
Ing. Jan Vaněk
Datum vložení
4. 12. 2018
6 1 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

finanční gramotnost1
matematická gramotnost1
medián1
povolání1
průměrná mzda1
vzdělání1
ICT
motivace

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Kateřina Lichtenberková 30.10.2019
  • Hodnocení zdroje:
Aktivita k finanční gramotnosti s přesahem do celé vzdělávací oblasti Člověk a svět práce, která se propojuje s oblastí matematické gramotnosti (vč. výpočtu mediánu, pojetí decilu apod.).
Aktivitu by bylo možné rozšířit (pro jiné cílové skupiny - tj. starší žáci, nadaní...) a více propojit oblast dosaženého vzdělání, povolání a odměňování.
Komentář

Článek pojednává o kroužku (volitelném předmětu) finanční gramotnosti a ukazuje jednu speciální aktivitu zaměřenou na odměňování profesí, která zároveň rozvíjí matematickou gramotnost. Žáci se blíže podívají na souvztažnost mezi dosaženým vzděláním a výší mzdy - pracují s tabulkou a seznamují se mj. s pojmy průměr, medián, decil... Všechny údaje jsou reálné, z jejich regionu, a žákům je problematika představována praktickým způsobem na konkrétních příkladech.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Ing. Jan Vaněk
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 18. 12. 2012
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay