Minecraft – hra která dává smysl
využito ve
výuce
Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Bc. Jiří Hauser
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 08. 10. 2012
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Komentář
Článek je zajímavý a autorovi za něj patří dík.
Dovolím si však jednu poznámku ne úplně k tématu. Jak moc by mělo vysokoškolské studium připravovat studenty na psaní? Měli by absolventi vysokých škol umět napsat článek, nebo se to považuje za zbytečné? Proč pak píšou seminární, bakalářské a diplomové práce? Gramatiku a některé čárky počítač opraví, zbývá tedy stylistika. Leckdo může namítnout, že vštěpovat její pravidla studentovi s kombinací matematika-chemie je zbytečné. Vzhledem k tomu, že to zanedlouho bez projevu učitele v síti nepůjde, myslím, že se jedná o podstatnou věc. Nebo se mýlím?
Komentář
Martine,
jestli to chápu správně, jedná se o kritiku stylistické úrovně článku. To je ovšem věc, kterou musím vztáhnout na sebe. Připouštím, že je stále co zlepšovat. Ve skutečnosti ale je to, co čtete na Spomocníkovi nesrovnatelně lepší než průměr schopností našich studentů. Kritiku tedy přijímám, ale nic slíbit nemohu.
Děkujeme za ni.
Komentář
Možná, že se mýlím, pane doktore, ale v poslední době pozoruji jistý posun. Je dán změnou Vašeho přístupu k revizím studentských příspěvků nebo zvýšením mých požadavků na kvalitní text? :)
Hezký dden.
Mr
Komentář
Myslel jsem, že zde naleznu komentáře k tématu. Přestože vaše otázky nejsou nevýznamné, nesouvisejí, bohužel, vůbec s příslušným článkem a tudíž zde nemají co dělat (off-topic je na většině serverů mazán).
K obsahu vašich komentářů bych rád sdělil jen to, že kritické poznámky směrem ke stylistice a kvalitě textu by si měl jejich autor po sobě alespoň jednou přečíst a odstranit z nich překlepy. Jinak se dopouští v podstatě toho, co sám kritizuje.
Komentář
Nezlobte se na mě, ale ti co mají nějaké námitky k tomu, jak by měl být článek napsaný mi připadá padlé na hlavu. Něco mi říká, že tímhle se dovede zabývat jen člověk s vysokoškolským vzděláním, který si o sobě myslí, že je velký kapitán. Já mám taky vysokou, ale tohle bych nikdy nenapsal, pane Martine Rusku. Článek je o Minecraftu, tak by komentáře měli taky dle toho vypadat.
A teď k minecraftu: Článek se zabývá pouze minecraftem, jako takovým, ale existuje rozšířitelná verze Tekkit nebo Technik. Obě obsahují nepřeberné množství vylepšení, jako jsou lepší nástroje, brnění, přístroje apod. Mimo to tam existují i předměty jako timer, log. obvody AND, OR, NAND, NOR, XOR atd. Myslím si, že tuto verzi hodně ocení lidí, kteří jsou orientované spíše k elektronice. Ale oproti standartnímu minecraftu, zde přibylo více různých kostek, tak se dají vytvářet uchvatné stavby. Dokonce jsem viděl postavený New Your v Minecraftu přes Tekkit, s funkčním vlakovým nádražím, obchody apod.
Myslím si, že o hře Minecraft za čačíná poslední dobou více mluvit, a myslím si že je to správně. Dle mě hra může v člověku probudit uměleckého ducha a je 1000x lepší něž Conter Strike.
Komentář
Mám ten dojem, že se Minecraft docela hezky rozjíždí. Bude z něj možná jeden z důležitých výukových nástrojů technické výchovy budoucnosti - viz Could Minecraft be the next great engineering school?
Komentář
Od 1.11. bude školní verze Minecraftu stát 5$ na žáka a rok. Wesley Fryer si myslí, že je to moc - How Microsoft is Poised to Destroy MinecraftEDU
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.