Chatbot EMA
5 skvělé

Minecraft – hra která dává smysl

Autor
Bc. Jiří Hauser
Datum vložení
4. 12. 2018
15 0 7
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

algoritmizace
hra
logické myšlení
logické obvody
Minecraft
Mojang
tvorba
výuková hra
vzdělávací technologie

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Bc. Jiří Hauser
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 08. 10. 2012
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Martin Rusek 8.10.2012

Komentář


Článek je zajímavý a autorovi za něj patří dík.


Dovolím si však jednu poznámku ne úplně k tématu. Jak moc by mělo vysokoškolské studium připravovat studenty na psaní? Měli by absolventi vysokých škol umět napsat článek, nebo se to považuje za zbytečné? Proč pak píšou seminární, bakalářské a diplomové práce? Gramatiku a některé čárky počítač opraví, zbývá tedy stylistika. Leckdo může namítnout, že vštěpovat její pravidla studentovi s kombinací matematika-chemie je zbytečné. Vzhledem k tomu, že to zanedlouho bez projevu učitele v síti nepůjde, myslím, že se jedná o podstatnou věc. Nebo se mýlím?

Bořivoj Brdička 8.10.2012

Komentář

Martine,
jestli to chápu správně, jedná se o kritiku stylistické úrovně článku. To je ovšem věc, kterou musím vztáhnout na sebe. Připouštím, že je stále co zlepšovat. Ve skutečnosti ale je to, co čtete na Spomocníkovi nesrovnatelně lepší než průměr schopností našich studentů. Kritiku tedy přijímám, ale nic slíbit nemohu.
Děkujeme za ni.

Martin Rusek 8.10.2012

Komentář

Možná, že se mýlím, pane doktore, ale v poslední době pozoruji jistý posun. Je dán změnou Vašeho přístupu k revizím studentských příspěvků nebo zvýšením mých požadavků na kvalitní text? :)


Hezký dden.


Mr

Jiří Štípek 15.10.2012

Komentář


Myslel jsem, že zde naleznu komentáře k tématu. Přestože vaše otázky nejsou nevýznamné, nesouvisejí, bohužel, vůbec s příslušným článkem a tudíž zde nemají co dělat (off-topic je na většině serverů mazán).


K obsahu vašich komentářů bych rád sdělil jen to, že kritické poznámky směrem ke stylistice a kvalitě textu by si měl jejich autor po sobě alespoň jednou přečíst a odstranit z nich překlepy. Jinak se dopouští v podstatě toho, co sám kritizuje.


 


Michal S 10.11.2012

Komentář

Nezlobte se na mě, ale ti co mají nějaké námitky k tomu, jak by měl být článek napsaný mi připadá padlé na hlavu. Něco mi říká, že tímhle se dovede zabývat jen člověk s vysokoškolským vzděláním, který si o sobě myslí, že je velký kapitán. Já mám taky vysokou, ale tohle bych nikdy nenapsal, pane Martine Rusku. Článek je o Minecraftu, tak by komentáře měli taky dle toho vypadat.


A teď k minecraftu: Článek se zabývá pouze minecraftem, jako takovým, ale existuje rozšířitelná verze Tekkit nebo Technik. Obě obsahují nepřeberné množství vylepšení, jako jsou lepší nástroje, brnění, přístroje apod. Mimo to tam existují i předměty jako timer, log. obvody AND, OR, NAND, NOR, XOR atd. Myslím si, že tuto verzi hodně ocení lidí, kteří jsou orientované spíše k elektronice. Ale oproti standartnímu minecraftu, zde přibylo více různých kostek, tak se dají vytvářet uchvatné stavby. Dokonce jsem viděl postavený New Your v Minecraftu přes Tekkit, s funkčním vlakovým nádražím, obchody apod.


Myslím si, že o hře Minecraft za čačíná poslední dobou více mluvit, a myslím si že je to správně. Dle mě hra může v člověku probudit uměleckého ducha a je 1000x lepší něž Conter Strike.

Bořivoj Brdička 5.12.2012

Komentář

Mám ten dojem, že se Minecraft docela hezky rozjíždí. Bude z něj možná jeden z důležitých výukových nástrojů technické výchovy budoucnosti - viz Could Minecraft be the next great engineering school?

Bořivoj Brdička 25.9.2016

Komentář

Od 1.11. bude školní verze Minecraftu stát 5$ na žáka a rok. Wesley Fryer si myslí, že je to moc - How Microsoft is Poised to Destroy MinecraftEDU