Chatbot EMA
0 ohodnoť!

Jak uspět u výběrového řízení

Autor
Ing. Marie Johnová
Datum vložení
4. 12. 2018
10 1 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

čtenářská gramotnost1
digitální gramotnost1
komunikační dovednosti1
komunikativní kompetence1
pohovor1
prezentační dovednosti1
průřezové téma Člověk a svět práce1
simulační metoda1
sociální partnerství1
technické obory1
výběrové řízení1
zaměstnatelnost1
životopis1
e-learning

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Kateřina Lichtenberková 27.11.2019
  • Hodnocení zdroje:
příklad inspirativní praxe, který propojuje různé oblasti - výběrové řízení nanečisto
příklad je už staršího data; pro účely ZŠ a rozvoje gramotností by bylo potřeba metodiku upravit
Komentář

I když je příklad trochu starší, aktivita je stále použitelná i dnes. Realizace výběrového řízení nanečisto je dobrou příležitostí, jak projektovým způsobem rozvíjet různé kompetence žáků a spolupracovat s odborníky z praxe.
Při přípravě si žáci rozvíjí čtenářskou a digitální gramotnost (porozumění požadavkům; příprava životopisu / prezentace...).
Příklad je ze střední školy, lze ho ovšem po úpravě použít i na základní škole. Pro mladší žáky by bylo dobré aktivitu upravit do herní podoby (příběh, postavy, příp. hrát s fiktivními postavami apod. ). Tím by byla rozvíjena i matematická gramotnost.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Ing. Marie Johnová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 30. 05. 2012
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: odborné vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay