Chatbot EMA
3 dobré

O Koblížkovi

Autor
Eva Štandová
Datum vložení
4. 12. 2018
21 1 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

gramotnosti1
orientace v rovině1
grafomotorika
hra s pohádkou
pohádka
portálkniha
pracovní list

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Hana Lišková 29.10.2019
  • Hodnocení zdroje:
Materiál obsahuje náměty na využití pohádky ke vzdělávacím účelům.
Komentář

Metodický materiál rozvíjí
digitální gramotnost
dítě
- dodržuje pravidla her a jiných činností
- řeší úkoly a situace, myslí kreativně, předkládá "nápady", stanovuje postupy/kroky řešení elementárních problémů
- formuluje otázky, odpovídá, slovně reaguje
- zaměřuje se na to, co je z poznávacího hlediska důležité
- spolupracuje s ostatními, rozdělí si úkol s jiným dítětem
matematickou gramotnost
dítě
- hledá své vlastní postupy a strategie při řešení úkolu
- vybere z obrázku podstatné informace, doptá se na informace, které mu chybí
- porozumí ústnímu zadání konkrétního úkolu s využitím obrázku
- využívá své zkušenosti při řešení problému (metoda pokus-omyl)
- odhalí jednoduchý problém a vyjádří ho svými slovy
- rozpozná, co může nebo nemůže nastat v konkrétních situacích
čtenářskou gramotnost
dítě
- vyhledá informaci z obrázku
- odhadne obsah podle ilustrace, sdělí, o čem je čtený text
- doptává se, pokud něčemu nerozumí
- rozpozná správné a nesprávné řešení

Základní atributy materiálu

  • Autor: Eva Štandová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 06. 03. 2012
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay