Chatbot EMA
0 ohodnoť!

Nový výzkum politiky v oblasti vzdělávacích technologií

Autor
Bořivoj Brdička
Datum vložení
4. 12. 2018
10 0 1
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

plán
politika
SRI International
USA
vize
výzkum
vzdělávací technologie

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Bořivoj Brdička
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 20. 02. 2012
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Bořivoj Brdička 20.2.2012

Komentář

Rád bych touto cestou ještě doplnil informaci o 2 zemích, které se tohoto výzkumu nezúčastnily, ale aktuálně se o nich mluví v souvislosti s vybavováním žáků technologiemi.


Thajsko kupuje 900 tisíc čínských tabletů za 65 mil. dolarů pro všechny své prvňáky.
http://news.monstersandcritics.com/education/news/article_1688814.php/Thailand-to-buy-900-000-tablet-computers-from-China-for-schools


Turecko poptává 15 mil. tabletů pro všechny své žáky, jež by chtělo vybavit do 4 let.
http://www.knowledgesutra.com/discuss/tllfsl-millions-ipad-turkey-schools.html


Mohli bychom jistě pokračovat. Je tu např. Indie se svým Aakashem (viz http://spomocnik.rvp.cz/clanek/15119/), projekt OLPC a další budou jistě následovat. A co my? Podaří se nám utratit Evropské peníze do škol?