Projektové vyučování - ŽIJEME V EVROPĚ
využito ve
výuce
Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Šárka Mikesková
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 04. 04. 2012
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Komentář
Z výčtu aktivit a činností, které mají žáci splnit, vypadá projekt dosti náročně. Docela by mě zajímalo, jakou zkušenost má sama autorka z realizace takto ambiciózně a širokospektrálně nastaveného projektu, co na projekt říkají její žáci, když \"sedí v kruhu a posílají si kamínek\"? Co se při realizaci projektu osvědčilo a co ne, čeho se vyvarovat, na co klást důraz apod.?
Komentář
Nejsem autorkou textu, ale ráda bych podotkla, že u nás ve škole přesně takhle (kromě Zuřivého reportéra a přidělování bodů) učíme zeměpis Evropy, jenom tomu neříkáme projekt. Takže nekončíme komunitním kruhem.
Na otázku, co se neosvědčilo - kopírování referátů z internetu: proto musí žáci přesně uvádět zdroj a jeden ze tří povinných musí být \"papírový\".
Komunitní kruh (posílání kamínku) využíváme občas v třídnických hodinách k diskuzím (viz J. Nováčková: Respektovat...).
Komentář
Aby nedošlo k mýlce, já ten výše uvedený příspěvek nijak \"neshazuju\" či nenapadám, mně se naopak velmi líbí. Jen se mi zdá vůči příslušné věkové skupině žáků (5. či dokonce 4. ročníků) poněkud předimenzovaný, proto mě zajímají konkrétní zkušenosti autorky z výuky. Já bych se u páťáků nebo čtvrťáků obával určité \"rozplizlosti\" a nedotaženosti celého projektu, ale je možné, že se mýlím, jelikož jsem výuky dle tohoto příspěvku nerealizoval.
Komentář
To máte pravdu, ve 4. či 5. třídě bych do toho taky nešla. Zeměpis Evropy máme v 6. třídě a většině dětí je v té době 13 let.
Komentář
Já jsem navštívil výuku na jedné škole na I. stupni a něco podobného jsem tam viděl. Přimlouval bych se ale za to, aby u podobných článků byla povinná fotogalerie z výuky :-)
Komentář
Obdobný projekt jsem se svými páťáky realizovala před dvěma lety a myslím, že výsledek byl poměrně zdařilý. Aktivity jsme rozložili do delšího časového období a do různých vyučovacích hodin. V závěrečném projektovém dni děti shrnuly a prezentovaly získané informace a vytvořené materiály (u nás to byl průvodce cestovní kanceláře po vybrané zemi).
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.