Chatbot EMA
5 skvělé

OpenClass: LMS založený na Google Apps

Autor
Zuzana Černá
Datum vložení
4. 12. 2018
1 0 3
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

Blackboard
Google Apps
LMS
Moodle
OpenClass
Pearson

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Zuzana Černá
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 10. 11. 2011
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Martin Rusek 10.11.2011

Komentář

Vážení autoři,děkuji za článek. Je zajímavou náhodou, že vyšel v den, kdy Google ohlásil ukončení App Inventoru. rád jsem se poučil o tomto prostředí.


Mám však jednu poznámku. Píšete, že moodle nepodporuje interakci. Jak jinak si vysvětlit komunitu kurzů, vzájemné sdílení nápadů a komentování příspěvků? Samozřejmě, chybí palce nahoru a hvězdičky, ale dokud vládneme slovy, myslím, že si interakce užijeme až až.

Bc. Michal Černý 11.11.2011

Komentář

Dobrý den,


ono velmi záleží na tom, co si pod pojmem interakce člověk představuje. Zde je myšlena především možnost aktivní komunikace mezi jednotlivými frekventanty kurzů, což v Moodle příliš integrováno (až na diskusní fóra) není.

Bořivoj Brdička 11.11.2011

Komentář

Dovolím si připojit vzpomínku na open source LMS Elgg (http://elgg.org/), který asi před 6 lety byl hodně populární. Pyšnil se tím, že uživatele sociálně propojuje napříč kurzy. Moodle se sice také snažil tuto věc nějak implementovat (komunikace, blogy apod.), ale moc se to nepovedlo. Ono to při tradičním eLearningu ani není třeba. Je-li takový systém ale nasazen v prostředí střední či dokonce základní školy, je situace docela odlišná.