Chatbot EMA
5 skvělé

Divadlo – Celoroční školní projekt

Autor
Ivana Baštincová
Datum vložení
4. 12. 2018
0 0 4
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

dramatizace
klíčové kompetence
kombinace postižení
lehké mentální postižení
projektové vyučování
průřezová témata
tematická výuka

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Ivana Baštincová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 31. 10. 2011
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: speciální vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Jana Kneřová 31.10.2011

Komentář

Děkuji mnohokrát za tento příspěvek. Práce na poli dramatiky si vážím právě proto, že může rozvinout osobnost a objevit nového člověka. 


Píšete, že vycházíte z individuálních potřeb žáků a také to, že nejprve se pamětně žáci učili text, který jste následně zasadili do děje. Daří se to u všech žáků tímto způsobem? Ptám se proto, že mně samotné to dělá problém a lépe se mi učí v prostoru, kde už jsou nějaké rekvizity, scéna, kostým.


 (Asi jako ve filmu Marečku, podejte mi pero: \"On to umí, ale musí při tom chodit. \" :-)) 

Jana Kneřová 31.10.2011

Komentář

Jěště bych ráda dodala, že oceňuji souzvuk s kolegy. To potěší na duši.

Ivana Baštincová 31.10.2011

Komentář

odpověď:


U našich dětí se nám osvědčila metoda postupných kroků , tzn. nejdříve stavíme na jistotě znalosti textu a poté přidáváme : práci s hlasem, mimikou a gesty , pohyb v prostoru. Nejdříve zkoušíme jednotlivé obrazy ve skupince s důrazem na individualitu žáka a jeho roli, pak spojujeme jednotlivé obrazy v celky až po konečnou fázi. Postupně také přidáváme rekvizity, tak jak se nám je časově daří zhotovit. Děkuji za hodnocení. ivana Baštincová

Jana Kneřová 2.11.2011

Komentář

Milá p. Baštincová, děkuji za bližší popsání metody nácviku a přeji mnoho úspěchů v dalších \"divadýlkách\".