Osobnostně orientovaná výchova v mateřské škole
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Příspěvek informuje o pojetí předškolního vzdělávání s využitím modelu osbnostně orientované výchovy. Informuje o konvergentním přístupu, vysvětluje jeho podstatu, význam a hlavní východiska.
Příspěvek informuje o pojetí předškolního vzdělávání s využitím modelu osbnostně orientované výchovy. Informuje o konvergentním přístupu, vysvětluje jeho podstatu, význam a hlavní východiska.
konvergentní přístup
osobnostně orientovaná výchova
předškolní vzdělávání
šťastné dětství
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Eva Hitková
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 11. 03. 2011
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Martina Sláviková
13.3.2011
Komentář
Článek pěkně formuluje myšlenky a čte se to dobře - dětem co nejvíce péče, laskavého přístupu, chápavosti. Přece jen mi tam ale mezi desetkrát opakovaným \"uspokojování individuálních potřeb dítěte\" chybí aspoň jednou zdůrazněné také povinnosti dítěte - to, co se od něj očekává. Má-li být dítě dobře připraveno pro život, mělo by přece vědět, že za tu láskyplnou a chápající péči a uspokojování jeho osobních potřeb se od něj také něco očekává - určité chování k ostatním, ukázněnost, slušnost k dospělým, plnění základních hygienických návyků... Pokud se dítě tohle v předškolní výchově nenaučí, neosvojí, bude z něj jen rozmazlený, sobecký, nepřizpůsobivý jedinec. Přijďte se na množství takových dětí podívat k nám na ZŠ do prvních tříd.
Hana Schenková
15.3.2011
Komentář
Téma OSV je aktuální a potřebné. Ovšem tento příspěvek je jen nošením dříví do lesa. Neříká vůbec nic.
Marta Lierová
26.5.2011
Komentář
Dobrý den,
OOM je založen na jistotě, bezpečí atd., samozřejmou součástí jsou \"mantinely\" chování, spolupráce na všech úrovních. Po 32 letech v různých typech mateřinek odhaduji, že prvňáčci p. Slávikové nedocházeli v MŠ do třídy heterogenní, kde je samozřejmostí vzájemná pomoc (starší - mladší, handicapovaný - zdravý, pomalý - rychlý, apod.) nebo nedocházeli do školky vůbec.
Vše je otázkou peněz: v MŠ je nedostatek míst pro děti, přeplněnost tříd, rodiče nemají dostatek financí na školkovné a obědy, heterogenní třídy kladou zvýšené nároky na učitelku, kterou z nedostatku financí nelze ohodnotit... je to cesta v kruhu...
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.