Masivní otevřené online kurzy
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Zatím poslední díl seriálu na téma konektivismu, jež se formou popisu nového typu volně dostupných kurzů pokouší vyvolat zájem o šíření poznání problematiky vzdělávacích technologií a zve čtenáře k účasti na jedné takové akci.
Zatím poslední díl seriálu na téma konektivismu, jež se formou popisu nového typu volně dostupných kurzů pokouší vyvolat zájem o šíření poznání problematiky vzdělávacích technologií a zve čtenáře k účasti na jedné takové akci.
celoživotní vzdělávání
Cormier
globalizace
konektivismus
MOOC
osobní vzdělávací prostředí
PLE
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Bořivoj Brdička
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 07. 02. 2011
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Ondřej Neumajer
10.2.2011
Komentář
Není moc odvážné snažit se na portálu RVP zajistit pro moc náročné \"kurzy\" MOOC učitele, kteří by to moc chtěli zkusit? Moc by mne to zajímalo...
Bořivoj Brdička
11.2.2011
Komentář
Nevím! Pravděpodobně je mooc náročné pochopit, co je smyslem tohoto článku. Jedná se ve skutečnosti o pokus naznačit, kudy by se měl vývoj masové kooperace učitelů ubírat. Nabízí se zde cesta vedoucí nejen ke vzdělávání ale hlavně ke zvyšování sebevědomí a posilování komunitního cítění.
Zdá se, že jsem někde udělal chybu. Prosím, kde?
Zdá se, že jsem někde udělal chybu. Prosím, kde?
Mgr. Petra Boháčková
11.2.2011
Komentář
Já nikde žádnou chybu nevidím. MOOC za článek děkuji. P2P university jsem už prošmejdila, další běhy kurzů, které by mě zajímaly, začnou od dubna, přihlášky se mohou podávat někdy od konce března - doufám, že to neprošvihnu.
Personal Learning Env se mi taky moc líbí, ale budu muset projít jedno po druhém.
V rámci etwinningu jsem se loni účastnila mezinárodního elearningového kurzu Jak připravit dobrý projekt, takové množství informací během asi deseti dnů jsem asi nikdy nedostala :-) Tak jsem zvědavá na něco, kam se může přihlásit ještě větší množství lidí.
Personal Learning Env se mi taky moc líbí, ale budu muset projít jedno po druhém.
V rámci etwinningu jsem se loni účastnila mezinárodního elearningového kurzu Jak připravit dobrý projekt, takové množství informací během asi deseti dnů jsem asi nikdy nedostala :-) Tak jsem zvědavá na něco, kam se může přihlásit ještě větší množství lidí.
Bořivoj Brdička
31.12.2012
Komentář
Pan Šteffl mě upozornil na to, že by bylo vhodnější v tomto případě slovo massive místo masivní překládat jako masové. Musel jsem mu dát za pravdu. Je to dost nepříjemné, jak se nám ta angličnina nepozorovaně vkrádá do mysli.
Slibuji tedy, že příště už to změním. Bude v tom ale trochu nepořádek. Ve starších textech to zůstane.
Bořivoj Brdička
7.1.2013
Komentář
Po konzultaci o odbornicí konstatuji, že překlad massive jako masivní je vhodnější než masové, což by bylo pouze mass. Takže se nic němění. To je docela úleva.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.