Chatbot EMA
4 zdařilé

Masivní otevřené online kurzy

Autor
Bořivoj Brdička
Datum vložení
4. 12. 2018
6 0 5
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

celoživotní vzdělávání
Cormier
globalizace
konektivismus
MOOC
osobní vzdělávací prostředí
PLE

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Bořivoj Brdička
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 07. 02. 2011
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Ondřej Neumajer 10.2.2011

Komentář

Není moc odvážné snažit se na portálu RVP zajistit pro moc náročné \"kurzy\" MOOC učitele, kteří by to moc chtěli zkusit? Moc by mne to zajímalo...
Bořivoj Brdička 11.2.2011

Komentář

Nevím! Pravděpodobně je mooc náročné pochopit, co je smyslem tohoto článku. Jedná se ve skutečnosti o pokus naznačit, kudy by se měl vývoj masové kooperace učitelů ubírat. Nabízí se zde cesta vedoucí nejen ke vzdělávání ale hlavně ke zvyšování sebevědomí a posilování komunitního cítění.
Zdá se, že jsem někde udělal chybu. Prosím, kde?
Mgr. Petra Boháčková 11.2.2011

Komentář

Já nikde žádnou chybu nevidím. MOOC za článek děkuji. P2P university jsem už prošmejdila, další běhy kurzů, které by mě zajímaly, začnou od dubna, přihlášky se mohou podávat někdy od konce března - doufám, že to neprošvihnu.
Personal Learning Env se mi taky moc líbí, ale budu muset projít jedno po druhém.
V rámci etwinningu jsem se loni účastnila mezinárodního elearningového kurzu Jak připravit dobrý projekt, takové množství informací během asi deseti dnů jsem asi nikdy nedostala :-) Tak jsem zvědavá na něco, kam se může přihlásit ještě větší množství lidí.
Bořivoj Brdička 31.12.2012

Komentář

Pan Šteffl mě upozornil na to, že by bylo vhodnější v tomto případě slovo massive místo masivní překládat jako masové. Musel jsem mu dát za pravdu. Je to dost nepříjemné, jak se nám ta angličnina nepozorovaně vkrádá do mysli.
Slibuji tedy, že příště už to změním. Bude v tom ale trochu nepořádek. Ve starších textech to zůstane.

Bořivoj Brdička 7.1.2013

Komentář

Po konzultaci o odbornicí konstatuji, že překlad massive jako masivní je vhodnější než masové, což by bylo pouze mass. Takže se nic němění. To je docela úleva.