Chatbot EMA
2 průměrné

Jak být dobrý třídní učitel

Autor
doc. PhDr. Soňa Hermochová, CSc.
Datum vložení
4. 12. 2018
1 0 3
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
2 průměrné
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

rodiče
třídní učitel
vedení školy

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
2 průměrné
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
2 průměrné
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: doc. PhDr. Soňa Hermochová, CSc.
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 19. 11. 2010
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Jiří Šperl 23.11.2010

Komentář

Proboha jen ne další \"zajímavý\" předmět na pedagogických fakultách. Absolvoval jsem jich dost. Třídní učitel může být prostě víc než učitel. A ten učitel to v sobě má a nebo ne. Proč někteří učitelé získávají třídnictví opakovaně a někteří ho nedostávají vůbec? Myslím, že v přístupu ke svým žákům je třeba více porozumění, empatie a třeba i snahy pro ně dělat trochu víc (výlety, kurzy, akce). A to se snad naučit nedá. Jde jen o to si to prostě ve škole užít. A já si to již 18 let užívám.
Kateřina Hasmanová 16.2.2011

Komentář

Nevím jak by šlo na třídnictví na VŠ připravit. Jsem třídní prvním rokem a jak bylo řečeno v předchozím komentáři - užívám si to!Komunikace s žáky a třídnické hodiny i exkurze, bohužel největší problémy mi činí právě ta Administrativa! A právě na tu by se mohlo vymezit pár hodin na VŠ.
Václav Fiala 22.8.2017

Komentář

Myslím, že titul knihy mluví za vše. K tomu, abych byl dobrý (tedy průměrný) třídní učitel mi opravdu postačí informace typu \"Třídní učitel má kompetence komunikační, tj. komunikuje se svými žáky\" a podobně. Škoda, že publikace nenabízí více praktických podnětů, které by třídní učitel skutečně ocenil.