Chatbot EMA
5 skvělé

Předazbukové období ve výuce ruštiny

Autor
Jakub Konečný
Datum vložení
4. 12. 2018
9 0 2
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

fonetický přepis
intonace
předazbukové období
ruský jazyk
výslovnost

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Jakub Konečný
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 13. 07. 2010
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: jazykové vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Jakub Konečný 7.3.2013

Komentář

Byl jsem upozorněn na nepřesnost v úvodní části svého článku, a to konkrétně ve vymezení předazbukového období. Omlouvám se a uvádím na pravou míru:


1. Předazbukové období (předazbuková etapa): výuka probíhá jen na základě řeči (žáci tedy pouze opakují a vyslovují, neučí se číst ani tiskací písmenka);


2. Azbukové období (azbuková etapa): žáci se učí azbuku a základy čtení a psaní;


3. Poazbukové období (poazbuková etapa): je komplexní a jejím cílem je, aby žáci zvládli ústní i písemnou řeč.


Jestliže se v článku věnuji předazbukovému období, tak neplatí, že je tato etapa výuky spojena se čtením. To přichází teprve později.


Jakub Konečný

Pavlína Hublová 10.3.2013

Komentář

Děkujeme za doplnění. Nebudeme tedy text článku měnit. Předpokládáme, že si čtenáři přečtou i Váš komentář.