Chatbot EMA
0 ohodnoť!

Využití konceptu ECDL ve střední odborné škole

Autor
Josef Kolář
Datum vložení
4. 12. 2018
2 0 4
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

ECDL
informační gramotnost
testování

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Josef Kolář
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 23. 03. 2010
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: odborné vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Martin Rusek 23.3.2010

Komentář

Bez certifikátu v ruce v budoucnu asi nepůjde nic. ECDL už na školách je dobrý začátek, navíc, u SOŠ, je jím naplněno celé průřezové téma Informační a komunikační technologie a jeho složením jsou prokazatelně splněny Kompetence využívat prostředky informačních a komunikačních technologií
a pracovat s informacemi .

Jen tu citaci si dovolím kritizovat. Správně je: FRANCŮ, Marie...
Janek Wagner 26.3.2010

Komentář

1. Nepovažuji ECDL za vhodný koncept pro školství, vznikl zcela z jiného důvodu.

2. Ve firemním sektoru zaměstnavatele ECDL nezajímá.

3. Použít pro autoevaluaci placený test je podle mne poněkud nesmyslné.

4. Jsme prodejci v MLM systému, nebo kantoři?
Martin Rusek 26.3.2010

Komentář

Vážený pane Wagnere, v bodu 2 s Vámi nesouhlasím. Personalista profesionál ECDL zná. Jellikož je většina dnes vykonávaných sedavých zaměstnání spojena s počítačem, zkouuška má váhu. Zaměstnal byste někoho, kdo prošel testováním a prokáže, že zvládá základní práci s kancelářskými programy, manažerem souborů a snadno vyhledává informace na síti, nebo někoho, kdo si napíše \"znalost PC: MS Office, Internet\"? Jinak v bodě 3 s Vámi plně souhlasím. Mr
Jiří Šperl 29.3.2010

Komentář

ECDL považuji pro střední školství jako dobrou volbu. Jen ta finanční stránka může být trochu problém. Chápu, že opravu testu, vydání certifikátu apod. musí někdo zaplatit. Navíc pokud školení ECDL probíhá v rámci volitelných nebo nepovinných předmětů na státní škole, jak to občas bývá, je to trochu v rozporu s \"bezplatným\" vzděláváním. Ale pořád je to dostupný a jediný certifikát, který umožňuje ověřit kompetence využívání ICT.