Chatbot EMA
5 skvělé

Cestovní kancelář

Autor
Mirka Gardoňová
Datum vložení
4. 12. 2018
8 1 1
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

cestovní kancelář1
člověk a jeho svět1
čtenářská gramotnost1
prázdniny1

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Simona Šedá 3.10.2019
  • Hodnocení zdroje:
Méně obvyklá realizace očekávaného výstupu týkajícího se prezentace vlastních zážitků z cest ostatním spolužákům. Zadání práce i požadavky na dílčí výstupy jsou formulovány tak, aby poskytovaly žákům prostor pro vlastní kreativitu a motivovaly je k přemýšlení o tom, jak a čím účinně podpořit zájem spolužáků o místo, které jim chtějí představit.
Protože projekt je postaven na vlastním prožitku žáka a jeho prázdninových cestách, je vhodné předem promyslet variantu i pro žáky, kteří během prázdnin nikam necestovali (např. možnost pozvat spolužáky do místa svého bydliště).
Komentář

V okamžicích, kdy žáci shromažďují informace o zajímavém místě, které se rozhodli v katalogu publikovat a
vytvářejí samostatně svoji stránku katalogu, dochází při výběru důležitých myšlenek z podkladových textů také k rozvoji čtenářské gramotnosti. Ten může učitel dále akcentovat např. požadavkem na porovnání vlastní zkušenosti žáka s informacemi uvedenými v podkladových textech (co bylo jinak x stejné, co v textech nebylo zmíněno a jeho zaujalo apod.)

Základní atributy materiálu

  • Autor: Mirka Gardoňová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 29. 04. 2010
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Veronika Prouzová 2.5.2010

Komentář

Skvělý nápad na začátek školního roku. Děkuji.