Abeceda ICT ve vzdělávání ve 140 znacích aneb kdybychom měli víc
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Formou tweetů – příspěvků sociální sítě Twitter v rozsahu do 140 znaků – předkládáme slovníček technologií ve vzdělávání. Hlavně hravě.
Formou tweetů – příspěvků sociální sítě Twitter v rozsahu do 140 znaků – předkládáme slovníček technologií ve vzdělávání. Hlavně hravě.
abeceda
ICT
tweet
Twitter
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Ondřej Neumajer
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 01. 03. 2010
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Jan Zouhar
1.3.2010
Komentář
To je dobrý počin. a šlo by tento slovníček dále doplňovat. Já často narazím na neznámý pojem z této oblasti.
Lucie Slejšková
1.3.2010
Komentář
Dobrý počin. Neuvažovali jste o tom, že by slovníček byl ve wiki? Ostatní by jej mohli doplňovat, sešly by se zajímavé podněty. V duchu hesla Zoho Office, ne? :-)
Alena Černá
1.3.2010
Komentář
Přidávám se k návrhu. Napadlo mě při čtení anotace, že zrovna Twitter by si zasloužil ve slovníčku být. Zklamalo mě, že není...
Alena Černá
1.3.2010
Komentář
Aha, čte nepozorně... Je tam i Twitter. Akorát ne pod T.
Ondřej Neumajer
2.3.2010
Komentář
Dobrý den,
původně byla tato abeceda míněna jako jisté mapování toho, co se v ICT ve vzdělávání aktuálně děje a především měla sloužit k připomenutí, co považujeme za současné technologické prostředky, že je nelze zužovat pouze na PC a interaktivní tabuli.
Nakonec jsme z toho měli docela zábavu. Z původních cca 500 znaků u každého hesla jsme museli redukovat a redukovat až na těch zmíněných 140. Což je moc zajímavý literární žánr, doporučuji:-) Často vznikl ne zcela přesný popis daného pojmu a tak nevím, zda to do wiki opravdu patří.
ON
původně byla tato abeceda míněna jako jisté mapování toho, co se v ICT ve vzdělávání aktuálně děje a především měla sloužit k připomenutí, co považujeme za současné technologické prostředky, že je nelze zužovat pouze na PC a interaktivní tabuli.
Nakonec jsme z toho měli docela zábavu. Z původních cca 500 znaků u každého hesla jsme museli redukovat a redukovat až na těch zmíněných 140. Což je moc zajímavý literární žánr, doporučuji:-) Často vznikl ne zcela přesný popis daného pojmu a tak nevím, zda to do wiki opravdu patří.
ON
Lucie Slejšková
2.3.2010
Komentář
Ondřeji, myslím, že ano - wiki přece není oficiální pedagogický nebo jakýkoliv jiný slovník, ale místo, kde lze dotvářet, přidávat, upravovat, souhlasit, nesouhlasit, dokládat odkazy... Zrovna ty odkazy by byly moc zajímavé u jednotlivých pojmů. Zvažte to :-).
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.