Chatbot EMA
4 zdařilé

Web nové generace

Autor
Dan Franc
Datum vložení
4. 12. 2018
1 0 3
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

facebook
ICT
komunikace
sociální síťování
web nové generace

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Dan Franc
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 19. 02. 2010
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

jana jindrova 19.2.2010

Komentář

Shrnutí informací na jedné stránce. Z mého úhlu pohledu každý věk potřebuje jiný \"projekt\", pro který by využil Vámi popsané technologie. Myslím, že dobrý začátek je Moodle? Kolik asi tak učitelů ho používá?
\" Vaše děti i vaši žáci vědí, že vás nemusí poslouchat, mohou se v síti napojit na někoho zajímavějšího. Mohou udělat vlastní volbu. Práce se do značné míry začíná pojit se zábavou a oni to tak vnímají.\" Tyto věty mne trochu nadzvedly. Asi nerozumím. Buď navazujete na myšlenky klasika. \"Škola hrou\" nebo tím míníte co?
Ludmila Šulcová 25.2.2010

Komentář

Zmiňujete Cloud computing. Je to to samé jako sdílení dokumentů v Google?
Opravdu si myslíte, že k porozumění teenagerů stačí účet na tomto portále? I když uznávám, že tento Váš článek mě trochu poodkryl realitu našich potomků...
Zdeněk Slejška 25.2.2010

Komentář

Dovolím si zareagovat ač nejsem autorem :-) Ke Cloud computingu - ano například využívání Google docs je ukázkou tohoto trendu. K porozumní žáků určitě nepomůže pouze sledování Metodického portálu, ale díky tomu, že si zde učitelé mohou vyzkoušet různé technologie a způsoby komunikace (diskuse, tvorba digifolia, blogování apod.) tak je možné nahlédnout do světa žáků, kteří žijí v tomto světě.