Chatbot EMA
4 zdařilé

Projekt pro rozvoj čtenářství

Autor
Iva Burešová
Datum vložení
4. 12. 2018
5 0 4
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

četba
čtení
dětská kniha
Edukace
orientace v textu
porozumění čtenému
práce s textem
projekt
rozvoj čtenářství

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Iva Burešová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 28. 04. 2010
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Jana Kneřová 29.4.2010

Komentář

Díky za toto téma. O čtenářství si povídáme v diskuzi hned v několika tématech. Např: čtení pro začínajícího čtenáře, jak přivést ke čtení dyslektické dítě, čtenářské deníky, a máme stále velké téma čtenářská gramotnost. Přijďte.
Mgr. Jana Šroubová 30.11.2010

Komentář

Recenzent2
Hledala jsem přílohu s pracovními listy, ale bohužel jsem nic nenašla, škoda.
Mgr. Jana Šroubová 30.11.2010

Komentář


Hledala jsem přílohu s pracovními listy, ale bohužel jsem nic nenašla, škoda.
Jaroslva Pecháčková Řeřichová 1.2.2014

Komentář

Také mi je líto, že nejen děti ale i dospěláci v poslední době málo čtou knihy :( Po přečtení tohoto článku se moc těším až zítra se synem vytáhneme Ferdu Mravence z knihovny. Náš syn Mikuláš je teď ve druhé třídě a teď od pololetí s ním začínáme domácí školu ale formou lesní školy spojené s lesní školkou :) Když jsem četla váš osobní zážitek se synem a jeho slohem tak mi nedalo a musím se podělit o naší zkušenost známkování podle školního řádu - Mikuláš jakožto žák druhé třídy hezky píše, ale je pečlivý  a tak mu to déle trvá, nedávno psaly v písance text asi tak na šest řádků, Mikuláš zapoměl v poslední větě udělat tečku za větou, jinak se text paní učitelce moc líbil, jedinou chybou byla ona tečka za větou a díky tomu dostal dvojku. Co to je za motivaci ??? Vůbec žádná :( Proto jsem moc ráda, že se nám naskytla příležitost a budeme se učit hlavně v přírodě a teď začneme s Ferdou Mravencem :)
Děkujeme