Chatbot EMA
0 ohodnoť!

Křestní jména

Autor
Ingelore Oomen-Welke
Datum vložení
4. 12. 2018
33 1 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

Český jazyk a literatura
člověk a jeho svět
multikulturalita
obyčeje
rozdílnost jazyků
vlastní jména
zvyky

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Ivana Kolářová 30.10.2019
  • Hodnocení zdroje:
Žáci se zamýšlí nad vznikem, původem a významem svého křestního jména. K získání všech potřebných informací k odpovědím na dané otázky je možno využít elektronické zdroje. Mohou tedy rozvíjet digitální gramotnost.
Aktivita je určena pro 1. stupeň, ale mohla by být realizována v rozšířené podobě i na 2. stupni.
Komentář

S materiálem lze dále pracovat. Žáci mohou získávat další informace o svém jménu, např. jak je frekventováno mezi jejich vrstevníky, v které části republiky je jeho zastoupení častější, mezi jakou vrstvou obyvatel, má-li varianty v zahraničí, jak se zájem o jméno liší co se týče minulosti , kolik osob svého jména znají, kolik variant lze vytvořit apod. Žáci tak mohou využívat vše dostupné elektronické zdroje, různé internetové vyhledávače, získávat nové informace a učit se posuzovat věrohodnost jednotlivých informací, internetových vyhledávačů.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Ingelore Oomen-Welke
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 04. 09. 2009
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay