Chatbot EMA
0 ohodnoť!

BROUCI – rozměrná kolektivní instalace

Autor
Marek Škubal
Datum vložení
4. 12. 2018
7 1 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

čtenářská gramotnost1
digitální fotografie1
digitální gramotnost1
isntalace1
matematická gramotnost1
mikrosvět1
prostorová tvorba1
skupinová práce1
brouci
plastika
výtvarná výchova

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Markéta Pastorová 5.12.2019
  • Hodnocení zdroje:
Jedná se o byť náročnou, tak jednoduše modifikovatelnou, která se velmi dobře může propojit s dalšími obory. Jako velmi přínosné se mimo jiné jeví to, že práce s různými zdroji informací je přímo zakomponovaná do tvůrčího procesu. Díky digitálním technologiím se nám pak odkrývá fascinující říše mikrosvěta - zásobárna bizarních forem, tvarů a barev.
Svět fantazijních představ je obohacován díky detailním záběrům hmyzu a získaným informací z četby odborných publikací.
Komentář

Lekce, která je náročná, avšak jak bylo již řečeno, dobře modifikovatelná pro různé stupně a typy škol, se navíc dá vzít jako východisko pro drobnější zadání, etudy. Rozvíjení digitální gramotnosti je zde zřejmé v souvislosti s využíváním různé fotodokumentace - ta se může stát východiskem pro tvůrčí práci s digitální fotografií. Práce s různými zdroji včetně četby odborné literatury má vazbu na rozvoj čtenářské gramotnosti. Vzhledem k tomu, že se jedná o lekci, jejíž výstup by měl být prostorovou instalací, lze při její přípravě a promýšlení variant rozvíjet gramotnost matematickou.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Marek Škubal
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 15. 04. 2009
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay