Chatbot EMA
0 ohodnoť!

Noviny v hodinách fyziky

Autor
Zdeňka Broklová
Datum vložení
4. 12. 2018
9 1 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

čtenářská gramotnost1
Fyzika
média
mediální výchova
noviny

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Michal Černý 25.10.2019
  • Hodnocení zdroje:
Žáci se díky popsaným aktiviám, které využívají denní tisk ve výuce fyziky, naučí mimo jiné kriticky vnímat a vyhodnocovat obsah novin z hlediska fyziky a vnímat noviny jako zdroj informací důležitých pro život.
Autor uvádí několik příkladů využití denního tisku v hodinách fyziky, včetně zdrojů, ze kterých mohou zájemci čerpat inspiraci.
Komentář

Žáci aktivně pracují s denním tiskem jako jedním z informačních zdrojů. Vyhledávají informace, které souvisejí s fyzikou a fyzikálními jevy. Touto aktivitou je rozvíjena zejména čtenářská gramotnost žáků. Žáci vyhledávají a propojují přímo i nepřímo vyjádřené informace, nlézají důležité informace a propojují text s vlastními znalostmi a zkušenostmi.
Využití aktivity je vhodné jak na základní škole, tak i na gymnáziích. Velmi pozitivně vnímám soutěž: „Kdo najde lepší fyziku?“, která může být vynikajícím motivačním a aktivizačním prvkem v hodině fyziky.
Součástí příspěvku jsou příklady aktivit, které využívají denní tisk ve výuce fyziky.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Zdeňka Broklová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 14. 05. 2007
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay