Chatbot EMA
4 zdařilé

"Výtvarka" není běžné vyučování

Autor
Šimon Brejcha
Datum vložení
4. 12. 2018
1 0 4
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

identita
smyslové vnímání
výtvarná výchova

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Šimon Brejcha
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 21. 09. 2005
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Petra Kameníková 1.3.2010

Komentář

Dobrý den. Musím souhlasit s autorem, že dnes je výtvarná výchova o něčem jiném než dřív. Není správné hodnotit pouze vizuální stránku, ale především co přinese samotnému dítěti. Mení důležitý výsledek, ale proces samotný. Líbí se mi, že autor srovnává i jiné formy umění, které s výtvarkou souvisí. A řeší komunikaci. Ta je opravdu důležitá při výchově a proto záleží, jak umí pedagog s žáky mluvit a diskutovat. Žák by měl mít pocit, že není omezený a může svobodně vyjádřit,co si myslí a uskutečnit to.
Kateřina Tichá 4.3.2010

Komentář

Souhlasím - tak by to asi mělo vypadat, že si žák odnese zajímavou vzpomínku a hlavně bezprostřední zážitek uměleckého procesu. Mě osobně nadchlo cvičení nazvané \"Motání\" a to včetně toho, jak se autor nechal unést radostí z dobře vydařené lekce. Neopakovatelnost společného díla a nemožnost ho v celé kráse uchovat jinak než jen na fotografiích by mě jako potenciálního žáka určitě utkvěly v paměti. Jinak opravdu oceňuji schopnost žáků spolupracovat, to určitě vyžaduje dlouhá léta výchovy.
Jana Langerová 4.3.2010

Komentář

S autorem, p. Brejchou, musím jen souhlasit a děkuji za příspěvek. Mám podobné zkušenosti. S trochou \"drzosti\" si dovolím odkaz na blog \"Umění je tu proto, aby kladlo otázky\".
Irena Měšťanová 17.1.2020

Komentář

Díky za skvělý článek, mám zcela stejný názor.