Chatbot EMA
0 ohodnoť!

Předškolní vzdělávání ve Španělsku

Autor
Dana Moravcová
Datum vložení
4. 12. 2018
1 0 2
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

Socrates
Španělsko

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Dana Moravcová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 21. 01. 2005
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Anna Jiřičková 29.6.2013

Komentář

Dobrý den,


děkuji za přínosný článek. Právě pobývám, již po několikáté, v Navaře, takže bych ráda přiložila pár poznatků z této oblasti: Školní docházka je zde povinná již od 3 let (infantil). Děti se v prvním roce naučí psát a číst samohlásky a několik písmen (myslím, že jsou to B, M a P), pouze velká a malá tiskací písmena, v druhém roce víc písmen a při přechodu na první stupeň ZŠ (primaria) umí číst a psát. Čtou velice dobře, píší hůře. Narozdíl od tendencí odklonu od psacího písma u nás, zde se čím dál více písmena napojují (ještě před třema lety psali s jako tiskací - napojené, ale tiskací, dnes již připomíná naše psací s). Co se týče písma, není vůbec kladen důraz na jeho úhlednost a někdy mi připadá, že ani čitelnost. Což ale může být dáno tím, že napojování písmen tak, jak to dělají oni, je prostě šílené - ani mě se tak nedaří psát úhledně, a to jsem učitelka :-) A poslední drobná zajímavost: děti poměrně dlouho píší pouze tužkou, ne perem nebo propiskou. Prázdninové úkoly vypracovává tužkou i budoucí sedmák.

Pavlína Hublová 1.7.2013

Komentář

Paní Jiřičková, děkujeme za aktuální doplnění článku. Pokud byste měla ještě další postřehy, uvítáme je ve formě uceleného článku, který by příhodně navazoval.