Chatbot EMA
3 dobré

Počítání s desetinnými čísly

Autor
Mgr. Dana Jelínková
Datum vložení
22. 3. 2018
3 0 2
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

dělení
desetinné číslo
odčítání
sčítání

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Mgr. Dana Jelínková
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 11. 02. 2010
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Pavlína Hublová 11.2.2010

Komentář

Dobrý den,
měla bych připomínku.
Tento druh aktivity je založen na tom, že žáci mohou začít jakýmkoli čtvercem a sestavují. Kontrolu si mohou provést tak, že mohou vzít např. poslední řadu a celou ji položit jako první, protože políčka na sebe navazují.
Jednodušší varianta má už určená krajní políčka tím, že tam není nic vyplněno.
Nerozumím tomu, proč jsou na okrajích desetinná čísla a příklady. Mají nějaký jiný smysl než jen ten, že matou žáka?
Dana Jelínková 20.2.2010

Komentář

Krajní pole jsou jako zásoba dalších příkladů, ke kterým žák nenajde výsledek. Můžeme to brát i jako "matení". Kontrolu se žáky provádím tak, že stejnou skládačku mám vyrobenou na dotykovou tabuli, jednak nesloženou i složenou.