Chatbot EMA
4 zdařilé

Jihomoravský kraj

Autor
Mgr. Petra Beranová
Datum vložení
22. 3. 2018
57 2 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
2
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

česko
kraj
region
Zeměpis

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
2
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
2
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Tereza Horová 5.3.2021
  • Hodnocení zdroje:
druhé cvičení je relativně zdařilé, ovšem dala bych žákům na výběr, jaká města mají doplňovat, aby bylo jednoznačné, jaké město je tím myšleno (např. je více měst s rozvinutým strojírenským průmyslem), popřípadě bych zdůraznila, že města jsou zobrazena na mapce pod jednotlivými čísly, jelikož tato informace není nikde obsažena
nepřesně formulovaná zadání (např. popiš polohu, ale ve skutečnosti se jedná spíše o doplňování místopisných názvů)
ve třetím cvičení se jedná opět o nepřesně formulované zadání (jaká odpověď je na otázku mrazírny a konzervárny? jedná se o město? nebo firmu?), s tím souvisí i další část cvičení - kolik podmínek a kolik plodin mají vypsat? - není blíže určeno, nelze napsat pouze vypiš, žák pak neví, zda stačí dvě podmínky nebo deset
Komentář

Celkově mi přijde, že pracovní list má prostor pro zlepšení. Řada zadání je matoucích a nejednoznačně specifikovaných. Zároveň pracovní list neplní vyšší vzdělávací cíle, jedná se především o reprodukci dat obsažených v atlasu. Myslím, že i grafická stránka by mohla být lépe pojata, jelikož pracovní list neobsahuje žádný graf, mapku, obrázek, je zde pouze obrysová mapa kraje, kdy žáci ani neví, kde se kraj v rámci Česka nachází.

Stanislav 14.3.2021
  • Hodnocení zdroje:

Základní atributy materiálu

  • Autor: Mgr. Petra Beranová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 09. 05. 2008
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay