Chatbot EMA
3 dobré

Velkoměsta

Autor
Petr Hopfinger
Datum vložení
22. 3. 2018
3 1 3
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

Berlín
Johannesburg
Londýn
Mexiko City
New York
Šanghaj
urbanizace

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Kristýna Štolcová 10.4.2021
  • Hodnocení zdroje:
spousta dat a zajímavé otázky podporující myšlení žáků
data jsou již starší a nepřehledně předkládána
Komentář

Ze souboru faktů a grafů má žák vyvodit závěru. Otázky jsou zajímavé a podporují myšlení žáků, ale předkládaná data o městech jsou nesystematická, nepřehledná, zdají se být náhodná. Tedy samotným výběrem předložených faktů ovlivňujeme závěry. Zároveň jsou data již dost stará. Lze s tím pracovat, ale chce to ještě spoustu práce aby to byl kvalitní materiál. Vhodné spíše pro sš.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Petr Hopfinger
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 09. 06. 2009
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Martin Kovář 9.6.2009

Komentář

Nechápu, proč jsou v popiscích texty v anglickém přepisu (Shanghai) a v otázkách česky (Šanghaj). To je záměr? A taky proč je "MEXICO CITY" a ne MEXIKO čí México nebo Ciudad... Zrovna to anglonymum u španělsky hovořící země... Jinak pěkné grafické výstupy.
Petr Hopfinger 10.6.2009

Komentář

Dobrý den, máte pravdu. Logické to není. Tím, že jsem čerpal informace z anglické knihy jsem jaksi bez rozmýšlení přepsal i aglické názvy. Díky za upozornění.
Martin Kovář 11.6.2009

Komentář

V pohodě. Já akorát, že pro nás geografy to je asi celkem pohoda, ale studenti s tím (alespoň ti mí) často zápoli... (že je něco jinak ve školním atlase a jinak v klasických). :D